onsdag 4 maj 2011

Kallt

Idag när vi steg upp (kl 05.45 typ) så var det bara 17 grader här i huset. Brrr! Så det fick bli en liten morgonbrasa. Typ över en månad sen sist men det är ju så mysigt så jag blev nästan lite glad när det var så kallt ;-)
Natten var faktiskt bra. Kerstin har INTE ätit :-) hon har kunnat ta nappen utan att vara för täppt i näsan så hon har somnat om de 2 ggr hon vaknat! Gunnar har varit lite vaken några ggr däremot men bara ropat in mig och sen somnat om. Så en helt ok natt även om jag somnade lite för sent igår.
Nu frukost sen dagispromenad med Kia och Emil!

1 kommentar:

  1. Hörru duuuu.... nästa gång, det är såhär satans kallt på morgonen. Så är det minsann jag som greppar sonen under armen, & kommer upp till er på frukost!! Här har vi bara en krossad kamin, & dragiga golv:0).
    Kanske lika bra jag tar med en väska & flyttar in ;0)...... hihi.
    KRAM//Grannen några hus ner.

    SvaraRadera