torsdag 5 maj 2011

...

Gunnar idag på ÖF. Sa att han skulle titta på mamma så att jag kunde ta kort. Han ställde verkligen upp sig ;-)

Vilken härlig dag det har varit. Började med ett BVC besök för Kerstin efter att Gunnar lämnats på dagis. (längd 66 & vikt 8100 g, typ kommer inte ihåg exakt heller!!). Det var sista besöket hos våran BVC-tant Kerstin, nästa gång blir det en yngre förmåga så det ska bli spännande!! Efter detta var det storhandling på schemat, hade även med mig min vapendragare Kia (som tyvärr inte fick dra några vapen inne på Ica idag haha), hem för lite fix i våra hem innan vi lunchade lyxig plocksallad från Ica ;-) hämta barn efter det och vidare mot mammaträff (lika trevligt och fullt av skratt som vanligt) hem för intag av mat och sen ut på powerwalk med Kia. Pust och stånk och så var denna dagen över. Nu ikväll har jag kollat ikapp lite serier och har nu kollat ikapp allihopa, så nu får man börja vänta igen :-(

Nu måste jag dra mitt trötta arsle upp i säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar