onsdag 25 maj 2011

Snabbare löpning

Efter milen och en alldeles för slapp helg så har det nu blivit 2 lite snabbare pass. Först i måndags sprang jag och grannen Jonas 7,7 km på 46 min nånting (6,00 tempo iallafall) och hela rundan kände jag mig stark och snabb.
Idag gick det inte lika bra! Jag kände mig seg och trött men eftersom Jonas sprang på fick jag snällt hänga på ;-) 5 km på 28.49 (5,42 tempo). På lördag morgon är det ev en mil inplanerad eller iaf närmare milen! Förhoppningsvis får det bli en runda på söndag kväll me! Det är veckans planer, kanske en powerwalk imorgon kväll me! Det är planen! Räknar dock inte med nån viktminskning på fredag heller, alldeles för mycket dåligheter i matväg isv :-( förra veckan -0,3 kg iaf om jag har glömt att säga det!

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Jag har nu under veckan kikat på hur längt jag går och tempo osv. jag har ett tempo på 4-4.5. Är det bra? Det säger mig absolut ingenting.

    SvaraRadera