tisdag 17 maj 2011

Serier

Nu sover barnen (för det mesta) väldigt bra. Båda somnar innan 19.45 och det är väldigt sällan som nån vaknar på natten. Möjligtvis får man flytta över K till oss men bara hon sover så :-) därför har jag hunnit kolla ikapp mina serier som alla verkar ha uppehåll nu :-( då har jag bara true blood kvar och sen måste jag väl börja städa eller nåt ;-)
Annars idag har det handlats, städats (ja jag gör det ibland), tvättats och fikats. Jag och Kia gjorde vit kladdkaka som är supersmarrig sen åt vi och njöt! Hade ett par trötta killar till slut (och ett par mammor som var mätta och belåtna!).

Nu är det åter igen dags att nana innan vi börjar om med frukost, dagis, plocka här hemma, hämta hem gunnar osv...

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar