tisdag 3 maj 2011

Fika, fika, fika...

Idag blev det en dag full med fika. Först en förmiddagsfika hemma hos Kia. Kladdkaka och the, mycket smarrigt! Efter att gunnar hade slutat på dagis åkte vi till Daniela och lekte. Glass med chokladsås slank ner där, mums :-) nu sitter man med härligt dåligt samvete dock! En Kerstin som inte vill sova är också med. Vet inte vad hon vill men glad är hon iaf. Hon har ju knappt sovit idag, inte ätit så mycket heller, tänder kanske ;-)

Imorse innan dagis var vi inne på sjukhuset för att ta blodtryck (korrigering av mediciner igen). Sjuksköterskan nämnde även att Kerstin också ska undersökas nästa gång Gunnar har tid. Bara för säkerhets skull antar jag och tydligen gör dom alltid så med syskon.
Fick brev igår från läkaren i Gbg angående ingreppet som är planerat för Gunnar. Tydligen är en hjärtkateterisering planerad i början av hösten. Då ska förhoppningsvis hålet kunna stängas, iaf på prov. Ska höra mig för efter mer information nästa gång vi gör ultraljud i Borås.

Nu har Kerstin slocknat i mitt knä så jag ska slänga upp henne i sängen, vaknar hon nu igen så ger jag bort henne till hennes far ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar