torsdag 12 maj 2011

En ursäkt..

Det händer inte mycket i livet just nu ;-) Så därför är en ursäkt för dåligt bloggande passande. Jag har skrivit en del på den andra bloggen det senaste. Jag och grannen Kia provar nämligen på en ny diet - sjukhusdieten. (haha det märks att jag har lärt mig att länka!!) Så mycket går ut på det... Nu har jag nyss lämnat Gunnar på dagis och måste sätta igång med lite städning innan Kerstin vaknar. Det är dammsuga och torka golv som står på schemat. Det syns nämligen väldigt väl nu när Kerstin kryper när man behöver städa.. Svarta knän osv ;-)

2 kommentarer:

  1. Åh jo du, det händer MYCKE nu!!! Vi slimmar ju oss till Beach 2011:0)...... Like att du lärt dej länka, bäst jag härmar dej & lär mej att göra det oxå;0).......
    Pepp pepp inför imon..... Känns som det kan bli tufft!

    KRAAAAM/Diet-polarn

    SvaraRadera
  2. Ja! Vi tittade i går kväll. Förhoppningsvis börjar serien tidigt på hösten. ska forska lite och se om det finns något datum när den börjar igen!

    SvaraRadera