lördag 14 maj 2011

Mission impossible

Idag är en sån dag då man bara skulle vilja ligga i soffan en hel dag, inte röra en fena utan bara ligga och slappa. Eftersom man har två barn så blir detta ganska omöjligt. Har även tusen saker som jag borde göra, men orkar liksom inte ta tag i det! Nu är istället jag och Gunnar ute och leker i trädgården medans Kerstin sover i vagnen. Vi måste åka och handla en snabbis sen me.
Oskar har en garagedag och är just nu och hämtar nåt hos Åke (han kan ju handla på vägen hem kom jag på nu!!). Han och Gunnar var i jkpg en sväng på förmiddagen och då passade jag och K på att sova lite till och sen låg jag faktiskt i soffan en stund!
Nu efter några timmar ute så börjar faktiskt mitt huvud att kännas några kilo lättare och mina ögonlock är inte heller lika tunga :-) härligt! Annars idag händer nog inte mycket, städa undan lite och försöka övertala Oskar att titta på Eurovision! Något av en omöjlig uppgift!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar