tisdag 10 maj 2011

Mamma jag vill sova nu!

Efter dagis idag åkte vi för att träffa halva mammagruppen på en liten spontanträff i Stadsparken :-) det lektes, fikades och stojades för fulla muggar. Lite trist var det bara att det var väldigt många stora barn och fullt överallt så våra "små" killar var lite i skymundan. Nu gick det bra ändå och alla har ju lika stor rätt att vara där så det ska man väl inte klaga på men bara lite trist! I övrigt var det lika trevligt som vanligt att träffa "mammorna" ;-)
Väl hemma och med mat i magen började Gunnar redan vid 6-tiden prata om att han var trött och ville gå och lägga sig. Jag lyckades dra ut på det till 18.30 sen låg han i säng, tror att han somnade runt 19.15, samtidigt som Kerstin så sen dess har det varit lugnt här! Jag har kollat på lite serier och smågrejat. Har börjat på en diet så jag försöker hålla hungern i schack ;-)
Nu ska jag däremot sova, känner mig helt slut efter gårdagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar