fredag 6 maj 2011

Chipp!

Dagen har varit en typisk fredag nästan. Rolig förmiddag på öppna förskolan! Många kända ansikten, nästan lite för många, kändes som om jag inte hann prata med alla till och med!! Men som sagt det va najs!! :-)
Var hemma ett par timmar efter det och Gunnar sov lite middag idag faktiskt (antagligen därför han fortf är vaken kl 21.30) sen åkte vi till Timmele för att hälsa på fam johansson/eriksson. Gunnar har varit riktig jäklig rent ut sagt i några dagar. Han har varit glad men otroligt busig och trotsig. Det har verkligen tagit musten ur mig periodvis! Vet ju som tur är att det går över men det är skönt att komma ut på lite motion på kvällarna när det har varit en jobbig "trots-dag". Men det var skönt att komma iväg till Gunnars kusin Wilma för lite lek och bus. Det blev även ett besök på pizzerian innan vi åkte hem. Kerstin har slocknat, helt slut va hon men G är som sagt vaken men han ligger i våran säng och tittar på TV och säger inget men detta var absolut sista gången han fick sova middag!!

Imorgon ska barnen hälsa på Bosse & Kina medan jag och Oskar grejar i trädgården och uträttar lite ärenden :-)

Nu är det nattis här, jag känner mig helt slut, ska gå upp och krypa ner hos Gunnis :-)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar