torsdag 16 september 2010

Valet

Vem tusan ska man rösta på i år då? Jag är med konfunderad än nånsin.. Tycker att alla har för och nackdelar. Frågan är bara, vem har minst nackdelar!? Tog även aftonbladets valtest och det kommer jag knappast att följa. Jag fick som svar att jag borde rösta på Sverigedemokraterna(!?!) Helt galet!! Inte det jag står för alls, jäkla skittest rent ut sagt. Nu i efterhand har jag däremot hört flera som har fått samma resultat och också undrat över det. Så nej det testet tänker jag inte rekommendera!! Det känns även så tråkigt, som om det bara finns 2 val. Vill man tex rösta på Kristdemokraterna så får man dom andra högerpartierna på köpet och likadant så får man sossarna och vänstern på köpet om man vill rösta på Miljöpartiet. (Bara exempel) Ska fortsätta följa debatten nu sen får vi se på söndag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar