söndag 5 september 2010

Söndag

Tänk hur lång tid det är innan jag kommer att börja känna söndags-ångest igen! Nu när man är ledig kan man njuta av söndagarna, inte må dåligt för att det snart är måndag och jobb!! Det är några dagar sedan jag skrev så jag tänkte bara uppdatera er lite, man har inte jättemycket tid för bloggning med 2 barn! Jag har fortfarande ganska ont av infektionen men äter min medicin och alvedon och hoppas att det snart går över. Jag bestämde mig för att väga amningen mot att bebisen får i sig en liten dos antibiotika och amningen vann. Så jag har kört på som vanligt för jag har så sjukt mycket mjölk! Lilla Kerstin sköter sig och vaknar oftast (peppar, peppar) bara en gång/natt. Ska se om vi kanske kan väga henne nån gång under dagen för att se så hon ökar i vikt! Vi har haft mer besök här. Mia var här i fredags och då fick Kerstin sina första märkeskläder ;-) Sen hade vi Petra och Sven här på förmiddagen igår. Det är pinsamt länge sedan vi sågs men förhoppningsvis blir det lite oftare när dom flyttar lite närmare till våren =) På eftermiddagen var Theo och Daniéla här. Gunnar och Theo lekte som bara den och eftersom Gunnar inte gick upp förrän vid 10 på morgonen så var han vaken hela dagen utan att sova middag! Idag ska familjen Dahlström/Bengtsson komma hit så jag måste snart ta mig i kragen, hoppa ur pyjamasen och hoppa in i duschen. Ska försöka uppdatera lite mer ikväll om jag orkar! Kanske har lite nya bilder att bjuda på..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar