tisdag 28 september 2010

Amningsförvirrad?

Eller beror det på sömnbrist? Iallafall packade jag in barnen i bilen, lämnade först Gunnar på dagis och åkte vidare in mot stan! BVC stod på schemat kl 9 och det passade ju perfekt eftersom G skulle vara på dagis kl 08.30 och efter BVC behövde jag handla. Iallafall skulle vi inte alls vara på BVC idag kl 9 utan imorgon - suck!! Som tur va så behövde vi ju handla så det va inte helt i onödan. Däremot hade jag hellre lämnat G på dagis, åkt hem och sovit och sedan åkt och handlat. Kerstin har krånglat inatt, det är därför jag är så trött. Hon har sovit oroligt och vi har varit uppe varannan timme ungefär - dubbelsuck!! Nu är det en timme innan jag ska gå och hämta Gunnar, Kerstin är vaken och det drar sig mot lunch. Att sova är därför inte att tänka på. Jaja nångång får man väl sova igen även om det inte känns så just nu. Skönt iallafall att det är härligt höstväder så man kommer ut lite. Då känner man sig åtminstonde lite piggare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar