onsdag 29 september 2010

...och så blir allting svart. Eller jag vet inte?

Precis när jag skulle sätta mig framför TV:n med en stor kopp té och kolla dagens DOOL (tragiskt jag vet) så dog boxern. Ingen kanal funkar, inte uppe heller. Grrr!! Istället fick jag sätta på lite avsnitt av Seinfeld för att få lite sorl i bakgrunden. Har nämligen tänkt plocka undan lite här och ev vika lite tvätt innan det är dags för lunch.
I eftermiddag när vi har hämtat Gunnar ska vi åka och hälsa på Theo & Daniéla =) I 2 nätter nu har nämligen Kerstin sovit jättedåligt. Hon har knorrat och stånkat och vi var varit uppe varannan timme och ammat, men hon är inte hungrig så det måste vara magen. Inatt var även Gunnar vaken nån timme så jag är trött som attan. Därför är det skönt att hitta på nånting så man inte känner efter hur trött man är. Jag köpte iallafall sempers magdroppar på apoteket så hoppas vi att det kan hjälpa lite. Mer mat behöver hon nog inte däremot för hennes kurva pekar spikrakt upp =) Hon låg innan 2 kurvor under "normal" men nu är hon uppe på "normal"-kurvan. En riktig liten tjockis har hon blivit med dubbelhaka och allt (brås nog lite på tant Hänie ;-) skoja bara Gumman!)
På tal om tjockis så går det sådär med mina promenader just nu.. Fick sånt jäkla skavsår (se bild. ps inte en extra lilltå utan vattenblåsa) när jag gick 2 timmar med nya skor i förra veckan så jag har vilat lite. Igår och idag har jag varit tvungen att ta bilen till dagis men igår gick jag iallafall och hämtade och imorgon blir det prommis med mamma efter lämningen men bättring behövs iallafall! Man blir så grymt sötsugen när man ammar oxå, nästan värre än när man är gravid! Längtar tills jag kan gå med i viktklubb igen och så vill jag börja träna nåt med! Konstiga saker att längta till för att vara jag ;-)

2 kommentarer:

  1. HAHHA, hon får gärna brås på tant Hänie, jag ska lära henne allt jag kan om bästa snacksen för att gynna dubbelhakan =)

    "Med djur man FÅR klappa..."

    SvaraRadera
  2. AJ! Har du nå konstiga skor?

    Mitt söt sug försvann så fort Alexander kom ut. Himla skönt då jag levt på socker i 9månader :)

    SvaraRadera