torsdag 16 september 2010

Röra på fläsket!

Igår tog jag, Gunnar och Kerstin en långpromenad när det var dag för dom att somna. Vi gick mestadelen i skogen och shit va slut jag va redan efter halva vägen. Det hjälpte ju inte att jag fick lämna skogsvägen och gå "off road" runt en stor lastbil. Det va ett rent styrkepass! Iallafall så tog denna promenaden ca 70 min men jag har gått den på 50 när jag promenerade mycket så konditionen är inte va den en gång va! Men nu ska det bli ändring. Idag gick jag och Kerstin med vagnen och hämtade Gunnar på dagis. Egentligen skulle vi även tagit vagnen när vi lämnade men det passade verkligen inte med amning och så vidare. Nu ska jag iallafall börja få bort graviditetskilona tänkte jag. Ska även gå med i Viktklubb.se igen men det får bli när jag är lite mer motiverad och inte ammar så mycket.

1 kommentar:

  1. Jag ska oxå ta tag i gravidkilona & "första året med Felicia kilona" men först ska kroppen få läka ordentligt.

    SvaraRadera