söndag 26 september 2010

Gårdagen

Igår spenderade vi dagen med min familj då vi firade att mamma och pappa har varit gifta i 30 år. Firade även min födelsedag lite i efterskott då vi började dagen med lunch (smörgåstårta) hemma hos oss! Fick för övrigt 2 paket som kommer att göra mig gott, en ansiktsbehandling och ett presenkort hos min frisör (lovely).
Efter detta åkte vi vidare till jönköping där vi spelade bowling. Gunnar tyckte att det va jättekul att springa runt i bowlinghallen och höll oss alla upptagna med att hålla koll på honom. Fast snart kan han nog vara med och bowla. Då ska han och Gladys spela på samma bana sa hon så dom kan ha uppe sidorna för rännorna ;-)
När bowlingen var avgjord (grattis förresten Henke & Ida som vann) åkte vi vidare mot Gränna. Där ligger resturangen och hotellet "Gyllene Uttern". Vi åt alla middag där och mamma och pappa fick även en övernattning av oss i present. Det blev en ganska tidig kväll eftersom Gunnar var trött som tusan och vi åkte hem vid åtta. Han somnade som en stock i bilen (och sov hela natten). När vi kom till stan släppte vi av Oskar hos Bengan som fyllde 35 i veckan och nu firade detta. Jag åkte hem med barnen själv, la mig i soffan med Kerstin och försökte få henne mätt inför natten. Vid klockan 23 sov vi alla mycket gott!!

2 kommentarer:

  1. Hur går det med amningen föresten? Äter Kerstin mycket på nätterna.

    Låter som om ni haft en mysig dag!

    SvaraRadera
  2. Nu har jag gett upp amningen. Den vill inte komma igång med pumpen och jag förstod nästan det men det känns lite surt.

    Hade varit så smidigt med amning spec på nätterna.

    SvaraRadera