måndag 20 september 2010

Nya tag!

Imorse när jag vaknade tog jag tag i saker och ting och ställde mig på vågen och mätte div kroppsdelar för att ha någonting att kämpa för. Tänker inte lägga upp mina hemska mått här men det finns en del att ta av om vi säger så, men nu är det på rätt väg. Jag klarade det sist och ska göra det igen. Fördelen med två barn hemma (som idag) är att man har verkligen ingen tid att äta. Har precis (kl 14.20) ätit lunch och innan det hade jag bara ätit 2 knäcke till frukost vid 9. Idag på förmiddagen tog vi en promenad till öppna förskolan i Hökerum. Det va första gången vi var där och det va helt ok. Inte riktigt lika exklusivt som i u-hamn men Gunnar gillade det. Vi va lite sena, tar ju för tusan ÅR att komma iväg nu för tiden, va inte där förrän vid 11 och det är slut strax efter 12. Nästa gång får vi va i tid så vi hinner fika med ;-) Nu måste jag snart väcka Gunnar igen och slänga in en ny tvätt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar