söndag 19 september 2010

Osäker in i det sista!

Jag tror att jag har bestämt mig. Tänker inte avslöja vilket parti det blir, men det blir nog faktiskt ett som jag inte trodde från början (inte SD såklart). Har kommit fram till att man måste se till sina egna intressen och hjärtefrågor. Hur ser mitt liv ut just nu? Vad är bäst för mig och min familj? Och jag tror att jag har svaret! Hade hoppats att hela familjen skulle ta en promenad till vallokalen i eftermiddag men Oskar verkar måttligt sugen och skurarna kommer tätt så jag verkar inte få min vilja fram. Får ta en promenad senare. Antingen själv eller med Kerstin! Gå och rösta nu ni som inte redan har gjort det!!

1 kommentar:

  1. Vi hade tur med vädret. strålande sol så hela familjen gick och röstade. Jag röstade oxå efter vad som är bäst för våran familj.

    har du mycket kvar av dina grav kilon? vägde mig i Fredags (en vecka efter förlossningen) och då hade jag förlorat 11kg. 4 kg kvar + 10 kg som jag gick upp under första året med Felicia.

    SvaraRadera