torsdag 23 september 2010

No time!

Jag har knappt tid att äta, än mindre att blogga lika mycket som innan men det kommer att bli bättre. Denna veckan har jag prioriterat promenader och då har datortiden blivit lidande. Förutom prommisar har det denna veckan även hunnits med läkarbesök för att kolla Gunnars blodtryck (oförändrat dvs bra), besök hos Sandra, Alfons & Elsa, storhandling, kvalitetstid med mor min och div hushållssysslor! Imorgon blir det öppna förskolan på förmiddagen och sedan fredagsmys =) Lördagen ska spenderas med mor och far för att fira att dom har varit gifta i 30 år (det ni!!) så det är fullt upp. Förhoppningsvis ska jag hinna med ett inlägg lite här och var. Skit att mobilbloggandet inte funkar säger jag bara!

1 kommentar:

  1. Ja du mat och sömn vet vi knappt vad det är trots att vi är två vuxna hemma. helt galet. Hoppas det vänder snart.

    SvaraRadera