lördag 25 februari 2012

Veckans vikt

Det var härligt att se ännu ett minus på vågen! (Vägningen skedde igår men hann inte rapportera då!!) -0,4 kg sen förra veckan! Hoppas att jag kan komma igång med träning och löpning i nästa vecka och komma igång ordentligt!

Jag har skött maten ganska bra även om sötsuget har varit enormt!! Frukt och glass har varit substitut och det är ju bättre än godis iaf!! Igår unnade jag mig faktiskt lite godis och ikväll blir det lite vin så nästa vecka får det bli hårdkörning!!

2 kommentarer:

  1. Härligt!
    Jag funderar oxå på att börja nästa vecka. Min kropp är helt slut efter allt jobbande! Hoppas jag är mer van så jag orkar jogga!

    SvaraRadera
  2. Grattis till minus, underbart.. :)

    själv vaknade jag genomförkyld idag, herreguuuud kan men bli sjuk igen innan man blitt riktigt frisk från influnsan ?

    kramkrma

    SvaraRadera