söndag 19 februari 2012

Soffläge och romantiska filmer

Jag vet att jag är grymt efter när det gäller filmer men nån kanske är segare än jag till och med. I så fall kan jag rekommendera "dear John". Om man är ute efter romantik, tårar och obegränsad kärlek så passar denna. Min man är aldrig sugen på att se sådana filmer och det är väl därför jag är så hopplöst efter.
Som film nr 2 denna dagen i soffan blir det New Moon! Denna underbara film :-) drömde om vampyrer inatt så denna kändes passande.
Läget idag är alltså ryggläge i soffan. Barn och man har lämnat mig ensam en stund för att åka och leka hos barnens farmor och farfar! Imorgon ska jag bege mig till vårdcentralen och hoppas på nån slags medicin som kan förbättra läget. Just nu blir det bara sämre för varje dag som går! Bihålorna är det värsta just nu. Värken går upp i huvudet och jag vill mer el mindre bara dö!! :-( inte riktigt ;-)
Hoppas att Oskar kommer hem med värktabletter för mina är slut. Hade att välja på flytande Ipren för barn eller suppar ;-) haha tro mig jag valde flytande Ipren!! :-) den va riktigt god med!! Men snart e den slut och lite riktiga värktabletter hade inte suttit helt fel!!

1 kommentar:

  1. Twilight filmerna kan man alltid titta :)
    Hoppas du blir bättre snart! Vill att du ska börja springa så jag oxå blir motiverad :)

    SvaraRadera