torsdag 23 februari 2012

Vårväder

Vilket underbart vårväder det är ute! Ser ni vad lite snö det är kvar!! Man blir så lycklig :-) (jag gillar snö men nu vill jag ha vår!)

Jag känner mig bättre, inte bra men bättre och med lite Alvedon i systemet så är nästan all huvudvärk borta!! Jag har tagit mig utanför huset idag med. Gick ner till grannen Kia för lite fika-sällskap. Mycket trevligt :-) sen tog vi en mycket kort och väldigt långsam promenad med hundarna i det härliga vädret. Vårkänslorna bara strömmade genom kroppen. Kia ska ha bebis nu när som helst så det var perfekt för mig att gå med i hennes vaggande tempo. Hade jag gått själv hade jag väl halvsprungit och tagit ut mig alldeles för mycket!!

4 kommentarer:

  1. även här har vi vår i luften idag, underbart.. jag längtar efter solen och värmen massor.. var bor du ?

    skönt att du känner dig bättre och tagit en promenad.. :)

    SvaraRadera
  2. vi bor i örebro..:)

    javisst är det så att man bli slö trött när man gå upp.. men idag har jag känt mig piggare.. :)

    kramis

    SvaraRadera
  3. Ta inte ut dig för tidigt! Skönt med frisk luft!

    Sv: jag försöker äta men tiden finns inte

    SvaraRadera
  4. HAHA!!! Vill du inte hänga med i min vaggande gång, så är du välkommen att hämta Chili, & ge dej ut på en snabbare runda:0)..... Aska´s tempo, passar en högravid bättre:0)....
    Eller så lurar du med haren ut nu, när vårkänslorna kommer..... & skuttar iväg;0)....
    Tack för trevligt sällskap både tor & fre, me like:0). Blir alldeles för sällan nu!!!

    Kram

    SvaraRadera