söndag 26 februari 2012

Skräpmat!!

Magen kurrar och jag inväntar pizzan som Oskar är på väg hem med! Åh det ska bli så gott!! Jag var ju ute igår med älskade vännen Daniéla som fyllde 25 (30) och firade detta på ett underbart sätt. Vi (hennes närmaste vänner) var nämligen i simhallen efter stängningsdags och bubblade, bastade och lekte loss helt själva! Det blev även utgång med dans på det. Idag känner jag mig oförskämt pigg men nåt som alltid kommer med "baksmällan" är suget på fet mat. Det är så sällan jag är ute så idag unnar jag mig en pizza :-)

Vi har även firat Gunnar idag med 2 kalas så han är helnöjd... Och trött!! Det är dom båda två för ingen sov vidare bra när jag inte var hemma på kvällen!!

Och hör på den här då!! Imorgon ska jag jobba!! Första dagen på 3 veckor minst! Ska bli skönt med lite rutiner nu igen :-)

1 kommentar:

  1. så gott med pizza, och det är ju den "bästa" maten dagen efter, haha..

    SvaraRadera