måndag 13 februari 2012

Sjukstugan fortsätter

Men Kerstin fortsätter att bli bättre iallafall :-) för mig och Oskar är det värre idag. Han har feber och jag har börjat snora också. Får börja varje dag med 2 Ipren för annars känns det som att huvudet ska sprängas i 1000 bitar. Jag brukar väldigt sällan ta Ipren eller Alvedon för jag är van vid att ha ont i huvudet och har lärt mig att ignorera det men nu är det en helt annan sak. Ska man kunna stå upp och ta hand om 2 barn samtidigt så får man allt medicinera sig ;-)

Just nu har jag och Gunnar lite kvalitetstid medans Kerstin och Oskar sover. Vi kollar på Robin Hood och äter glass. Det får man när man är sjuk!! I övrigt är både sötsug och matsug borta. Träningssug finns däremot men det är ju omöjligt!!

Nu längtar jag till vår, ljusare tider, frisk familj och joggsäsongen :-) så snart jag blir frisk så ska jag sätta igång med små rundor. Det är snart så pass ljust att det ska gå :-)

Svammel svammel! Ha en bra dag alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar