onsdag 8 februari 2012

Vab med Kerstin

Är hemma och vabar med Kerstin. Hon är riktigt förkyld och har feber. Som vanligt har det satt sig i lungorna och inhalatorn har åter igen åkt fram. Trots inhalationer, nässpray och "snorsug" ;-) har hon svårt att sova på natten. Hon bara hostar och näsan är så täppt att hon har svårt att ta nappen!
Så natten gav som ni förstår inte många timmars sömn! Tänkte inatt när jag var frustrerad över att jag inte fick sova att jag skulle minsann sova medans Kerstin vilar middag sen. Som vanligt börjar jag vackla när jag är uppe. Nu känner jag mig inte alls lika trött (trött visst men inte stendöd) och jag börjar komma på allt annat jag måste passa på att göra medans stumpan sover. Samma visa varje gång ;-)

1 kommentar:

  1. Hoppas K blir bättre! Inte lätt för någon när dom små inte sover!
    Xander hostar oxå på natten så det blir en del spring!

    SvaraRadera