lördag 18 februari 2012

Sjukstatus

Ja jag skulle vilja påstå att barn och man är mer eller mindre friska. Lite snuva kvar hos Oskar och lite hosta men det kan ju ta veckor innan det försvinner helt.
JAG däremot är sämre!! :-( huvudvärk igen och nu ont i bihålorna Har fortfarande svårt att ta djupa andetag och jag blir andfådd av minsta lilla. Det ringde en sjuksköterska igår genom ett avtal från jobbet. Hennes diagnos var flunsan så nu är det väl bara vila som gäller och hoppas att det snart går över för nu orkar jag inte riktigt med detta längre! :-(

Btw så har Gunnars hjärtkateterisering blivit framflyttad till 19 mars så nästa vecka blir det inget.. Skönt på ett sätt, då slipper det bli så nära hans födelsedag men å andra sidan hade det varit skönt att få det ur världen!

2 kommentarer:

  1. hej hej..

    ser ni med åkt på flunsan.. :( jag är värst drabbad här hemma och har nu legat i 14 dagar.. har fått penicillin för bronkit i luftvägarna och bihålorna är inte snälla heller.. :(

    Grattis till ditt minus, underabrt.. trevlig helg.. :)

    SvaraRadera