fredag 3 februari 2012

Underbar dag!!

Idag har varit en fantastisk dag och jag hoppas att det kan bli fler fredagar som denna!!
Vi började dagen med öppna förskolan. Barnen lekte, sjöng och åt. Vi åkte därifrån och vidare till barnens farmor och farfar. Kerstin sov, Gunnar lekte och Oskar kom dit så vi lunchade. Eftermiddagen spenderade vi i badhuset. Oskar är sjukskriven för sin rygg med ordinationen att gå och träna ryggsim så både han och jag turades om att simma några längder! Extra kul var att barnens kusiner var där och Gunnar röjde loss med dom!!
Vi var hemma vid 18.15, åt kvällsmat och behöver jag ens säga att barnen somnade som stockar och Gunnar bad till och med om att få gå och lägga sig :-)
Tyvärr har jag lite ont om bilder från dagen. Rädd att kameran skulle hamna under vatten om jag tog med den in i badhuset! Men en söt-efter-badet-i-min-badrock-bild fick jag till dock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar