tisdag 21 februari 2012

Glömt att uppdatera

Idag har jag helt glömt av att uppdatera bloggen. Inte för att jag har haft så mycket annat spännande för mig direkt ;-)

Men iallafall! Jag mår SÅ mycket bättre idag :-) trodde knappt det var sant! Har fortfarande huvudvärk, lite feber och lite ont i tänderna men för övrigt har jag inte ont i ansiktet alls :-) hostan däremot den har blivit värre idag! Jag hoppas att det är på bättringsvägen iallafall!!

Nu ska jag natta trötta barn som har haft en heldag på dagis!

3 kommentarer:

  1. Skönt du känner dig bättre..:)

    haha fast vi har haft bakslag på vädret hela vintern.. ;) vi har ju inte haft någon snö alls.. mig gör det inget fast det är ju synd för barnen skull..:(

    kramis

    SvaraRadera
  2. Om du är ledig nån em eller känner dig piggare ligger jag bara på soffan! Hojta för fika! Kram kram

    SvaraRadera
  3. Vilken dryg sjuka du fått! Håller tummarna att du blir frisk snart!

    SvaraRadera