tisdag 28 februari 2012

Smutsiga barn

Såhär fin och lerig var Gunnar när jag hämtade honom på förskolan idag! Det syns däremot inte hur lerig han är på byxorna, det var ännu värre!!
Han satt i sandlådan (som jag snarare skulle kalla lerlådan idag, hehe). Kerstin var nästan lika lerig!! Från och med nu åker alla regnkläder och stövlar med till förskolan också. Det är nästan ett vårtecken va?! :-)

(i detta inlägg har jag tänkt på att skriva förskolan ist för dagis. Kanske dags att lära sig att säga rätt)

3 kommentarer:

  1. haha så såg min Stina ut med när vi kom in efter vår eftermiddag i parken.. :) men jisses så fint väder vi haft idag, underbart..

    måste säga att du/ni har såååå fina namn på era barn!! :)

    kramisar

    SvaraRadera
  2. Hejade på din leriga G när jag hämtade min grusiga A! Vi hade nog m oss heela sandlådan hem!

    SvaraRadera
  3. Ha ha!!!! Härligt med 15 timmars barn:-D. För dom hinner tydligen inte skita ner sej lika mycke!? Fast jag tar heller aldrig hem regnkläder mm, ligger en uppsättning på dagis, så det blir personalen som får tvätta av det värsta;-).

    Kram/tjockis längre ner.

    SvaraRadera