måndag 27 februari 2012

Så stolt

Åh jag är så glad och stolt över mig själv!! Jag har varit ute på årets första löprunda. Var inte säker på om jag bara skulle orka mer än en km i taget men jag orkade faktiskt springa över 5 km. Det gick inte fort, halt väglag, håll och dålig kondis ställde till det lite. Fast vad ska man räkna med när man inte har sprungit sedan i november och dessutom har varit sjuk i flera veckor och inte ens kunnat gå på zumban/gympan!
Helt fixerad vid tiderna ska vi inte va nu! Den är nämligen från dörr till dörr även med uppvärmning, visste ju som sagt inte hur långt jag skulle orka men nästa gång blir det bara löpning! Ändå 5 km i sträck utan att stanna, det var mer än jag kunde drömma om!

3 kommentarer:

  1. Hejja dig!!! Skit bra jobbat!!!

    SvaraRadera
  2. Härligt jobbat! Nu kan det bara bli fler rundor!! :)

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat!!!

    Längtar efter att komma igång igen jag med med min träning.. :) vad är det för app du använder ?

    SvaraRadera