lördag 25 februari 2012

Skön fredag igår!

Underbara blommor som jag fick av Jen igår! Mia hade med sig andra godsaker ;-)

Nu börjar jag känna mig frisk, äntligen!! :-) idag är första dagen som jag inte känner huvudvärk direkt när jag vaknar! Nu känner jag däremot att den är på g men det är ändå en klar förbättring!

Iallafall hade gårdagen mycket roligt att erbjuda! Vi började dagen med öppna förskolan jag och barnen. Eftersom dom var lediga från dagis så kände jag att vi behövde komma ut lite och rasta oss. På öppna fanns bland annat Emil & Kia och jag övertalade dom att följa med och luncha på kinan :-)

Väl hemma sen fick Gunnar smaka på lite lördagsgodis och jag och Oskar hjälptes åt att städa lite. Framåt kvällen kom Mia och Jenni. Vi åt mat, godis och så spelade vi Finans (jag vann!!!).

Blev läggdags lite sent men fick sovmorgon av honey imorse så jag är nöjd!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar