måndag 14 februari 2011

Verkar bättre!

Gunnar igår när han va sjuk. Somna så gott i soffan :-)

Idag verkar Gunnar helt frisk och han har inte kräkts på 24 timmar :-) han har ätit frukost och verkar vara pigg och glad idag.
Jag va lite orolig igår att jag hade åkt på det för jag kände mig lite illamående men det va nog bara slarv med maten :-/
Idag ska vi gå en prommis när barnen ska sova sen ska jag till tandläkaren kl 14 :-O
Oskar är hemma pappaledig idag som vanligt på måndagar men nu vill jag att han ska bli frisk. Det känns inte som att han är ledig utan som att han är hemma från jobbet sjuk! :-(
Nu frukost, blir nog några knäckisar och en STOR kopp the!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du klarar dig. Inte alls roligt med kräksjukan! Hur går det med vikten?

    SvaraRadera
  2. Stackars dina grabbar! Hoppas att de kryar på sej till helgen. Mamma

    SvaraRadera