onsdag 2 februari 2011

Badvakt

Nu är det badtime igen! Gunnar har fått nya kompisar i badkaret så han skulle absolut bada!!
Idag började vi dagen på BVC jag och Kerstin! Det var vaccination och en titt på onda rumpan (som nu är mycket bättre). BVC-tanten var övertygad om att det var tänderna och att vi skulle fortsätta med dom salvor vi har (och fått låna av grannen) så skulle det nog snart bli bättre! Större hade hon blivit med 63 cm och 7400 g (huvud minns jag inte). Vacc gick bra. Hon märkte det knappt, bara lite på den andra så skrek hon till men började snart titta och greja igen :-)
Sen va det dags för träning för min del och Kerstin fick lite kvalitetstid med Kina! Jag ska skriva mer om träningen senare men då gör jag det på min nya blogg (ska outa den senare med).
I eftermiddag har vi varit hos mamma på fika och lek med barnen - jättekul :-) så det har verkligen varit full rulle.
Måste även passa på att skriva att det går super med en blöjfri Gunnar. Han går nu även och bajsar på pottan varje dag :-) och han är inte rädd längre! Däremot vill han inte ha nån publik utan vill gå själv och spola själv!
Nu är det dags att tvätta håret på Gunnar! later..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar