måndag 7 februari 2011

Snabbinlägg

Jag har varit dålig på att uppdatera... Anledningen är att jag har varit förkyld och tyckt väldigt synd om mig själv för att jag inte har kunnat träna =( Förra veckan blev det 3 träningsfria dagar och helgens träningspass fick bytas ut mot stavpromenad. (N.B med träning ingår även promenader). Trots detta visade vågen -0,6 kg imorses och jag blev glatt överraskad =)
Klarade även denna veckans utmaning i Biggest Looser-tävlingen (fast denna vecka var den inte så svår). Att komma över 3 timmar i träning.. Får hoppas att lagtävlingen också går bra så att alla får poäng =)
Nu ska jag unna mig lite glass och fortsätta kolla millennium-filmerna!! Imorgon blir det åter prommis och så träning på onsdag - för då SKA jag träna, förkyld eller inte!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar