onsdag 2 februari 2011

Träning

Puh idag var jag och tränade och det är alltid lika skönt när det är gjort =) Det blev än en gång 30 min löpning utan att stanna. Jag va nära att stanna vid 25 min, för att gå 5 och springa 10 sen igen. Fast det är ju sträck-löpning jag vill träna och framförallt att inte stanna! Jag behöver ha bra koll och bra kondition när jag börjar springa ute. Tycker att det är lättare att springa på bandet, ute kan man bara stanna men på bandet måste man lyfta handen och sänka farten. Då tänker man efter en gång extra!
Idag körde jag även lite hårdare styrketräning så jag höjde på VK från lätt till medel styrketräning. Höjde alla vikter ett steg :-) Klarade även att göra 3*10 situps. Alla ni som fött barn därute vet ju att man har lika med 0 magmuskler efter detta, men mina verkar vara på väg tillbaka =)
Samlade totalt ihop 689 Mk idag eftersom det även blev prommis till och från mamma!
Så det blev en bra dag. Har däremot inte jättestora förhoppningar om nån större viktminskning denna veckan. Har en känsla av att det kommer stå ganska still. Men vi får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar