tisdag 15 februari 2011

Födelsedagar!

I helgen var det kalas för alfons och Elsa (3 & 1 år) och hela förmiddagen pratade Gunnar om kalas och hur roligt det skulle bli men när det var dags att åka fick han psyk-bryt och vägrade följa med!! Så jag och Kerstin fick åka själva.
Idag gick det bättre. Denna gången va det "tanten" (Daniela) son fyllde år. Har varit där och firat hela dagen, åkte strax innan kladdkakan skulle serveras så då slapp jag unna mig det ;-)
Nu är jag trött efter en lång dag (uppe 05.20) full med lek och ståhej!
Förresten!!! Jag var på stan på förmiddagen, hittade ett par byxor på rea (249) och en t-shirt (75). Riktigt nöjd. Skulle kunna köpa mer men vill handla sen när jag har gått ner i vikt!
Nu ser jag knappt vad jag skriver längre, ögonen går i kors ;-) kanske lägger ut bilder imorgon..!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar