tisdag 22 februari 2011

Kasst

Förra veckan (dåligt uppdaterat jag veeeet) hade jag tänkt hårdträna och gärna minska ett kilo. Det bidde inte så :-( jag tappade rösten och kunde inte träna under veckan. Det blev prommisar iaf, sen åkte vi till stugan i FBG och där blev det iaf en löprunda UTE. Det var barmark ute och strålande sol, snacka om vårkänslor!! Även om det blev lite vin osv så blev det inte massa andra onyttigheter! Så jag var nöjd. Däremot hade jag önskat att vågen var lite snällare igår (bara -0,3 kg). Iallafall ett minus men det är tråkigt när man gör allt rätt. Nu ska jag försöka ta nya tag. Det blir nog ingen träning i veckan men prommisar får jag försöka nöja mig med innan snön försvinner!
Ska försöka va lite bättre på att uppdatera nu i veckan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar