måndag 14 februari 2011

-0,5

Japp jag fick ett hyffsat minus ändå tycker jag, med tanke på vad jag hade räknat med! Fick en fråga om varför jag väntar med att väga mig, visar inte vågen "mest riktigt" direkt på morgonen? Jo det stämmer kanske och det gjorde jag alltid innan med men har märkt att min våg visar bäst resultat efter min timmes prommis, innan lunch. Jag äter inte jättemycket till frukost och dricker bara lite te och det rinner ju igenom fort och eftersom jag väger mig varje måndag vid samma tid och under samma förhållanden så ser jag inget problem med detta :-)
Nu väger jag 63,1 kg och mitt BMI är 25,2 så nu är jag snart under :-) har gått ner 9 kg sen jag började på VK och vid 10 kg har jag nått mitt delmål. Då ska jag anmäla mig till tjejmilen och ev vårruset.
Denna veckan ska jag försöka lägga in en extra växel och sikta på en nergång på ca 1 kg nästa vecka. Kom på nu att jag glömde lägga upp förra veckans resultat i biggest looser, gör det ikväll eller imorgon om jag inte hinner idag...
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar