måndag 14 februari 2011

Check!

Söt va??

Ska bara skriva snabbt innan jag hoppar i säng (fast jag menar sova för jag ligger redan i sängen) att idag har jag varit duktig. Jag var hos tandläkaren! Det va aningen otrevligt men det är skönt att det är gjort. Årets mål är redan klart nu kan jag slappa ;-)
Jag hade iallafall inga hål, inte ens början till hål så tandläkaren va snäll... Men det är ju dom där jäkla hygienisterna! Jag hade en del tandsten och så skrapade han typ bort halva munnen kändes det som! Nåt jag aldrig kan fatta är varför dom inte kan fokusera på tänderna, varför ska dom vara i tandköttet så det börjar blöda? Men han va snäll iallafall och det kostade typ bara 400 kr! Däremot om jag vill ha bettskena igen (jag knisslar tänder) så kostar det 3000 typ. Nåt kul att börja spara till?

Ögonen går i kors!!! Natti.

2 kommentarer: