onsdag 9 februari 2011

Nöjd men död ;-)

Jäklar! Idag va jag och tränade.. Hade inte så höga förväntningar eftersom jag har varit förkyld och därmed bytte en träning mot en prommis i helgen. Det va alltså en vecka sedan jag sprang sist och trodde jag skulle få börja från ruta 1 igen. Icke!!! Jag sprang åter en gång 30 min i sträck utan att stanna =) Det va grymt jobbigt däremot och jag kände mig lätt illamående efteråt. Kände att jag hade nog tagit i lite för mycket, men dum som man är... Sen styrketränade jag och märkte inte av någon skillnad där heller. Så en mycket lyckad träning idag!
Nu väntar en god natts sömn (om inga barn vaknar *peppar,peppar*). Imorgon håller jag tummarna för att vädergubbarna har fel och att det blir fint väder så att jag kan gå den inplanerade promenaden men det ser mörkt ut!! =(

1 kommentar:

  1. Hej Sofia.
    Jag läser din blogg (Båda två) men ibland är det svårt att kommentara.

    Ville bara kika in å säga att du är grym!! Jätte bra jobbat.

    Hoppas nu denna kommentar vill komma fram...

    SvaraRadera