fredag 11 februari 2011

Blingo

Igår va det blingo-träff hemma hos Pernilla, det va riktigt trevligt och mysigt! Det fanns en del fina kläder, men det är ju ganska dyrt... Visst är det bra med ekologiskt men jag är inte villig att betala huur mycket som helst för det. Finns ett par snygga baggy-jeans som jag är sugen på att köpa till Gunnar varje gång men jag lägger inte 500 kr på ett par jeans som han kan ha i 6 månader ;-) Sen fanns det även jättefina tjejkläder för lite större barn som va hur söta som helst =) Pernilla köpte några av dom så Tuvisen och Mollie kommer bli riktigt fina i sommar :-) Förra året köpte jag en mössa till Gunnar och det fick det även bli iår. Varsin jättefin mössa var till barnen :-) Här kommer bildera som jag lånat från www.blingo.se
Mössan "numbers" till Gunnar!
Och en rosa mössa med en hand som håller i en blomma. Kerstin såg ut som en bagare när hon provade den ;-)
Ångrar kanske liiite att jag inte köpte dom röda jeansen till Gunnar, dom va fina...

1 kommentar:

  1. Jag tyckte med att det var dyrt, men mössorna var i rimlig prisklass :)

    SvaraRadera