måndag 14 februari 2011

Dålig vecka!

Blä för förra veckan! Fredag, lördag & söndag blev utan träning. Fredag och lördag fick jag inte med det i schemat och igår va jag typ den enda som va frisk. Gunnar hade magsjuka, Kerstin va snorig och oskar har varit jätteförkyld i typ 2 veckor så då kunde ju inte familjens stöttepelare åka iväg! Jag tänkte först att jag skulle gå en prommis i det fina vädret istället och komma ut lite men jag var på jättedåligt humör så jag sov en liten stund istället. Va grymt sugen på att åka och köpa en pizza och en påse chips och sätta i mig oxå. Det enda som motiverade mig att inte göra det va att oskar inte har ätit nåt sånt på 2 veckor nu så då ville ju inte jag sabba för honom!!
Vi får se vad vägningen visar senare. Tror ju inte jag har gått upp eller så. Jag har skött mig ganska bra med maten bara träningen som har lidit. Fast jag väntar mig inget stort minus. Kanske ett par hundra gram skulle jag gissa. Väger mig runt lunchtid efter prommisen som jag SKA gå!!!

1 kommentar:

  1. Hej Sofia. Borde du inte väga dig på morgonen när du vaknat? Jag har hört att då får man en bra vikt eller riktig vikt kanske man ska skriva.

    Jätte bra att du stod emot. Träningen kan lätt bli lidande när man har två små att ta hand om men så länge man är duktig med maten så är det ju ok med svackor ang motionen.

    SvaraRadera