tisdag 25 januari 2011

Utegångsförbud

Idag hade oskar gett mig utegångsförbud till ett visst paket från Amerika hade anlänt... Hatar att vänta!! Men på förmiddagen gjorde det ingenting, då var jag och Kerstin hemma och grejjade lite. Det var framförallt tvätten som behövde ses över. Skönt att det blev gjort iaf :-) sen smet jag ut efter lunch på promenad med grannen Kia och vi hämtade hem Gunnar på vägen. När vi hade varit hemma i en kvart kom han som tur var. Vi behövde verkligen åka och handla innan oskar kom hem så då löste det sig :-)
Annars har det varit en ganska händelselös dag... Kerstin äter duktigt med mat nu och blir arg när det tar slut men nöjer sig när hon får flaskan igen. Dags att börja byta ut mål då antar jag! Har även introducerat kött och det verkar smaskigt :-)
På tal om smaskigt så är jag lite småsugen på nåt just nu. Får bli nåt nyttigt. Kanske ett äpple..?

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar