torsdag 27 januari 2011

Lyckad mammaträff idag

Idag började vi dagen med en prommis till dagis och sen vidare på en 1 timmes-runda bara jag och K. Sen bestämde jag att det skulle bli en lugn förmiddag. Kerstin sov gott en stund till och jag kunde i lugn och ro sitta lite vid datorn och dricka lite the. Eftersom förmiddagen var så lugn så blev jag självklart sen och superstressad när jag skulle hämta Gunnar och åka på mammagrupp. Denna gången var vi iallafall fler än sist och det var riktigt trevligt!! Pratade om pott-träning för dom stora, mat för dom små och fika för oss vuxna ;-) och nappar... Får lite småpanik. Dags att sluta med nappen snart alltså. Gunnar är snart 3 år, kan ni fatta?!? Stora killen!! Idag när jag hämtade honom på dagis så hade dom glömt att ge honom nappen och han hade inget sagt så han hade sovit utan napp. Kanske skulle man kunna propsa på att det är dags att sluta, men jag tror att vi väntar lite till. Börja förbereda honom lite lätt på det kanske.
Ikväll har jag känt mig lite sur och grinig, därför blir det en tidig kväll i sängen. Lika bra att få ett slut på denna dagen. Veckan har bara sprungit iväg och imorgon är det redan fredag!!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar