onsdag 5 januari 2011

Tjejmilen nästa ;-)

Idag har jag varit duktig och varit på gymmet :-) sist jag var där och sprang på löpbandet klarade jag att springa 8 min i sträck, nu klarade jag 15 :-) det går framåt. Sen gick jag 10 och sprang ytterligare 7. Ev så ska jag och kanske även Johanna springa tjejmilen iår så det är därför jag tränar löpning. Sen blev det även styrketräning i 25 min! Däremot måste jag träna lite mage hemma börjar nästan bli pinsamt.
Vad mycket folk det var med!! Alla har nyårslöften att ta itu med verkar det som ;-) Om några månader däremot har dom flesta gett upp, hoppas bara att jag inte är en av dom! Ska försöka få in ett pass till i helgen! Fast då blir det nog löpning och sedan simning :-)
Just nu sitter jag och Kerstin hemma själva och har det väldigt lugnt och skönt. Snart ska jag ta tag i hemmet och plocka undan lite. När oskar och Gunnar kommer hem så ska vi äta lite gott och fira lite afton ;-)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar