torsdag 6 januari 2011

Mammas stora kille

Just nu känner jag mig så stolt över min lille kille så jag vill nästan gråta ;-) för inte nog med att han är duktig och kissar på pottan idag kom även nr 2!! För dom som har hängt med innan så har han haft problem med detta sen han var typ 1 år. Nu har han varit problemfri i över 1 månad men går ofta och gömmer sig när det kommer, men inte idag :-)
Nu blir han officiellt blöjfri!!!

Btw ledsen att det har blivit en kiss & bajs-blogg ;-) det är snart över hoppas jag :-)

2 kommentarer:

  1. Va skoj! Vi har tagit en paus i potträningen. Flisan får bli frisk. Jag längtar tills hon slappnar av och det kommer något i pottan. kan förstå att du är både stolt & Glad!

    Vi är hemma nu från sjukhuset. Skönt! Jag verkligen hatar att vara inlagd.

    SvaraRadera
  2. Hurra! Stora, duktiga killen!

    SvaraRadera