lördag 29 januari 2011

God(?) morgon

Nä fy tusan vad dåligt jag har sovit inatt. Vaknade flera gånger och konstaterade att oskar inte hade kommit hem än (föga förvånad) och varje gång hade jag jättesvårt att somna om. Vid 2 ringde hans jobbmobil så jag fick leta upp och stänga av den. Då låg jag vaken länge och hade precis somnat om när Gunnar vaknade (03.20). När jag hämtade lite mjölk till Gunnar såg jag dock att Åkes bil stod utanför så nu var dom iaf hemma!! Låg hos Gunnar en stund, Oskar kom in och gick och la sig. När Gunnar väl somnade typ 04.30 gick jag in och lade mig hos Kerstin och Oskar. Han hade satt igång och snarka och det var omöjligt att få honom att sluta!! Jag och Kerstin bytte till Gunnars rum och jag var än en gång glad att vi gjorde en så stor säng till honom. Sen sov vi gott, ända till 06.30 :-/
Nu sitter vi och kollar barnprogram. Har redan bytt 3 bajsblöjor på Kerstin, vet inte varför men så har det hållit på i flera dagar!! Måste googla på det sen!

1 kommentar:

  1. Sambosar som snarkar kan vara grymt jobbigt. Jag puttar på L så han vaknar lite halvt sen måste jag somna fort innan han börjar igen. annars är det bara att upprepa det hela :)

    Båda mina barn bajsade som tokar. Flera bajsblöjor/dagen. det pågick i några dagar sen bara försvann det. kanske det Kerstin har? Någon mild varitant av magsjuka. jag fick höra att många barn på felicias dagis hade så.

    SvaraRadera