tisdag 11 januari 2011

Snabbt inlägg..

...för att visa att jag lever ;-) har försökt hinna med att blogga dom senaste dagarna men det har varit fullt upp! Igår var vi först hos danielas och på eftermiddagen var vi på Mammagrupp. Idag har Gunnar varit på dagis och jag hade massa som jag skulle hinna med... Handla, lunch och lite småfix här hemma var allt jag hann med. När Gunnar är hemma får man småpassa honom lite och Kerstin har varit lite skrikig på kvällarna. Vet inte vad det har varit med henne. Tänder eventuellt(?) bita på nappen är nämligen en av favoritsysselsättningen just nu ;-)
Hade förresten gått ner 1 kg denna veckan :-) däremot är det 0.5 kg kvar av "julmaten" ;-) imorgon blir det promenad med mamma och så ska jag försöka få till 2 träningspass denna veckan!
Nu kollar vi på macahans och det är spännande ska ni veta! Ska zeb lyckas ordna upp allt?!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar