onsdag 19 januari 2011

Polisen var här ;-)

Inte på riktigt med ni som var med förr vet vad jag menar ;-)
Så idag var alltså Veronica och lilla nellie här på besök. Dom kom vid 11 och då gjorde jag en smulpaj som vi fikade på och det var smaskens. Sen tjötade vi lite skit i några timmar innan bebisarna skulle ha mat och Gunnar skulle hämtas. Det blev en promenad till dagis och en sallads-lunch när vi kom hem. Våra gäster stannade nästan till 16 och det var en väldigt trevlig dag :-)
Vi pratade mycket om mat, träning och vikt eftersom vi båda har några mammakilon kvar. Förra veckan gick ju sådär för mig men när jag tjuvvägde mig imorses så hade jag redan tappat 0,5 kg sen i måndags :-) imorgon ska jag träna igen och hoppas att det går bra på löpbandet (rekordet är 22 min utan att stanna) och eftersom simhallen inte är öppen då så blir det lite styrketräning med på det.
Nu kvällsmat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar