torsdag 20 januari 2011

Träning, rekord och misslyckad mammagrupp..

(bilden är från idag, innan jag skulle träna. Tycker faktiskt att det börjar synas lite nu, känner mig lite smalare. Men mycket sitter baktill så det döljs på denna bilden hehe)

Idag har det varit fullt upp! Nu sitter jag i soffan och känner mig grymt trött! Först på schemat idag efter att först ha lämnat G på dagis och K hos farmor och farfar var att åka och träna! Det var riktigt skönt! Sjukt jobbigt också naturligtvis men skönt att känna sig duktig och få rensa tankarna på löpbandet :-) idag blev det nytt rekord igen (25 min i sträck). Efter löpbandet blev det styrketräning (återigen konstaterat att jag inte har några muskler!!) sen avslutade jag med 10 min crosstrainer. Alltihop gav typ 480 kcal!
När jag hade hämtat K åkte jag förbi torgstallet och tog med en tunnbrödsrulle hem. Jag skulle inte hinna laga själv eftersom jag bara hade 1 h innan G skulle hämtas och sen skulle vi direkt in till stan på Mammagrupp. Det blev dock lite av en besvikelse eftersom det bara kom en mamma till! Hoppas ni andra hittar dit nästa torsdag ;-)
Ikväll är det handboll som gäller (hoppas dom spelar bättre än i tisdags) och jag ska unna mig lite grönsaker med dip :-)

2 kommentarer:

  1. Guuud, vilken pli du har på dej själv. Bra gjort, kämpa på!
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Du är Grym! Du ska vara riktigt stolt!

    SvaraRadera