lördag 22 januari 2011

Ja du..?

God morgon! Trött idag eftersom Gunnar var uppe i drygt 1 h inatt inte nog med det så vaknade han kl 6 imorses :-( Kerstin däremot sover fortfarande.
Jag hann aldrig skriva nåt igår för på morgonen åkte vi iväg till öppna förskolan. Gunnar hade jätteskoj och hans kusin Wilma var där så att dom kunde leka lite. Höjdpunkten var nog ändå när han fick sitta i "fröken karins" knä och sjunga mormors lilla kråka (bilden). På eftermiddagen sen åkte jag och barnen och helghandlade. Lagom irriterad på Ica blev jag när deras enda(!!!!!!) babykundvagn var upptagen. Så jag hade Kerstin i bärsele och Gunnar i vanlig kundvagn. Det var väl kul för dom med ryggen tyckte det var jobbigt och det är ju inte så lätt att böja sig och packa grejer med henne på magen! Oskar var ju förresten och hämtade våran nya säng under tiden. Den har vi inte sovit i än utan planen är att vi ska göra det inatt :-)
Idag ska vi även åka till timmele en sväng där gunnars farfar ska göra stor brasa och har lovat korv till alla barnbarn. Oskar ska köpa material för att bygga en ny sänggavel och kanske även en ram :-) jag ska förhoppningsvis hinna med nån slags motion idag och imorgon ska jag till gymmet/simhallen igen!

Ha en bra helg alla :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar